viernes, 10 de diciembre de 2010

Rúbriques, una alternativa per a l'avaluació

 
 

Enviado por Adrià a través de Google Reader:

 
 

vía ÀMBIT LINGÜÍSTIC... SAGUNT de Antoni Navarro el 8/12/10

L'altre dia va aparéixer a aquest blog un comentari de Merche referit a l'entrada sobre les noves possibilitats d'ampliar la taxonomia de Bloom a la llum de les competències digitals, en la qual se'ns preguntava pels models d'avaluació d'aquestes noves competències.

Aquells que esteu familiaritzats amb les webquests o projectes de treballs en xarxa ja coneixereu les rúbriques (la versió en castellà és molt reduïda, us recomanem traduir aquesta de l'anglés) com a matrius d'avaluació alternativa amb descriptors qualitatius que analitzen el desenvolupament de les tasques que demanem als alumnes. Però les recerques en la xarxa sobre aquesta eina didàctica ens porten a un allau d'exemples de tota mena que podran satisfer els dubtes dels més exigents. Ací van algunes propostes.
Per als que vagen apurats de temps, tal vegada el mapa us aclarirà els dubtes... i qui sap si després us animeu a continuar llengint.


 
 

Cosas que puedes hacer desde aquí:

 
 
Publicar un comentario

Feeds que he leido

Compartidos desde el Reader

Twitter