viernes, 31 de julio de 2020

Acodiadament del Claustre a l'equip directiu

http://sommesqueuncra.org/blog/2020/07/acomiadament-del-claustre-a-lequip-directiu/

Aquesta és l'entrada de la web del CRA Benavites Quart de les Valls, on publiquen la carta d'acomiadament del meu claustre.

Me faltaran vides per agraïr a totes les persones que han fet alguna cosa pel CRA. Una experiència increïble que queda marcada al meu cor. 

Al final de tot, és una maquineta que sols ha fet que ficar-se en marxa, que ara toca seguir tirant llenya i fer que vole.

M'han fet riure i plorar en moltes ocasions, i cada volta que m'he enfadat, segur que tinc jo més culpa que l'altre.

Moltes gràcies a totes i tots.

Ací deixe als meus acompanyants d'aventura.


De esquerra a dreta: Migue, Adri i Marta

 De esquerra a dreta: Edu, Adri i Migue

GRÀCIES !

No hay comentarios:

Feeds que he leido

Compartidos desde el Reader